بخش مهمی از نفت و گاز دنیا زیر پای سربازان امام‌خامنه‌ای

بخش مهمی از نفت و گاز دنیا زیر پای سربازان امام‌خامنه‌ای
سردار نقدی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیشترین تحریم‌ها در عرصه دفاعی بوده، اما امروز سلاح‌های مختلفی را در عرصه دفاعی می‌سازیم و توانمندی ما بسیار بالاست.
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه تربیت مدرس در حال برگزاری است، اظهار داشت: بیشترین تحریم‌ها در عرصه دفاعی بوده، اما امروز سلاح‌های مختلفی را در عرصه دفاعی می‌سازیم و توانمندی ما بسیار بالاست.

سردار نقدی ادامه داد: امروز بسیج پژواک پیام زینب کبری(س)است و در این بخش بسیج با انسان‌های با اشتیاق و اهل درس به میدان آمده تا توطئه‌های دشمن را خنثی کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستعضفین با بیان این که تحریم‌ها همواره بوده و مسئولین با اعتماد به نفس اعلام کردند که تحریم‌ها را باید خنثی کنیم و این کار را انجام دادیم اضافه کرد: تحریم‌ها شکسته شده و ملت ایران پیروز شدند.
 
وی با اشاره به خودباختگی و احساس ضعف برخی از مسئولین در بحث تحریم‌ها تأکید کرد: امروز می‌توان با کمترین و جزئی‌ترین امکانات اقلام کشور را تأمین کرد و خود بسیج هم باور نمی‌کرد که بعد از یک عمر جهاد باید اقداماتی در عرصه جهاد اقتصادی انجام دهد و وقتی اولین گام‌ها انجام شد و نتایج کار مشخص شد این موضوع الگوی مردم شده و مردم نقش آفرینی کردند.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اتمام حجت بسیج در نقش‌آفرینی در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: عقیده داریم که می‌توان بخش عظیمی از تولیدات غذایی را در داخل انجام داد و بخش مهمی از 12 میلیارد مراودات اقتصادی را که در بخش غذایی پوشش دهیم و این کار با تولید قابل انجام است.
 
وی ادامه داد: اوایل جنگ بسیجیان به تکلیف خود عمل کردند و به میدان آمدند و با مشکلات و سختی‌ها جنگیدند و شهید چمران و شهید هاشمی قرارگاه زده و نقش‌آفرینی کرده و مردم و بسیجیان حضور پیدا کردند و در مقابله با ارتش بعث عراق در میدان نبرد اقدامات مهمی انجام دادند.  
 
سردار نقدی با اشاره به نقش‌آفرینی نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و هوشمندی آن‌ها در سازماندهی نیروهای مردمی اضافه کرد: شکست حصر آبادان عملیات فتح‌المبین و طریق‌القدس و والفجر 8 و  10از نتایج این اقدامات هوشمندانه بود.
 
وی با اشاره به این که می‌توان در بخش غذایی و انرژی نقش‌آفرینی کرد، افزود: می‌توان در این بخش اقدامات مهمی ایفا کرد.
 
سردار نقدی ادامه داد: امروز بخش مهمی از جریان نفت و گاز در دنیا زیرپاهای سربازان امام خامنه‌ای است و مهم نیست که کشورها ما را تحریم کنند، ما از نسل باکری‌ها و چمران‌ها هستیم و رهبری داریم که مثل کوه در مقابل استکبار ایستادگی کرده و ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب پاپس نکشیده است.  
 
وی ادامه داد: می‌توانیم فتح‌الفتوحات مهمی در عرصه اقتصادی داشته باشیم و با توصیه به عمل رهبری و واگذاری اقتصاد به مردم و ایجاد واحدهای کوچک تولیدی اقدام کنیم و بزرگ‌ترین اقتصادهای دنیا مثل چین به این روش اقدام کرده‌اند.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایجاد فضا برای حرکت در عرصه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: به جای تمرکز برای فضای مذاکرات می‌توان اهمیت تلاش مجاهدان اقتصادی را نمایش داد و به آن‌ها افتخار کرد و این که ولایت نامگذاری کند، در عزم ملی و مدیریت جهادی احساس تکلیف می‌کنیم و باید مسئولین اقدام و مردم را به تولید تشویق کنند. 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی سعیدی
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: